Co se děje?

28.12.2014 20:10

Saluton! Neděste se, jen bych vám chtěla oznámit, že to s mým obháním Affs není zrovna moc růžový, protože se vyskytly jisté komplikace a já se téměř vůbec! nedostanu na počítač či na cokoliv jiného, co má připojení. Omlouvám se, pokusím se to co nejdříve napravit.

Taky jsem vám oznamovala, že plánuji deníkový zápis o mých Vánocích a ono pořád nic. Nebojte se, pracuji na tom jako ostatně na dalším milionu věcí. Ale určitě se dočkáte.

Poslední zpráva je, že jsem trochu poupravila složení Affs. Ne, nikoho jsem nesmazala, ale udělala jsem si v seznamu pořádek. To znamená, že jsem do speciální kolonky vyřadila blogy, které jsou například již dlouhodobě neaktivní, nebo se u nich vyskytl nějaký jiný problém. Je to samozřejmě dočasné řešení, až se zase ti vzpamatují, bude vše jako předtím.

No, to je vše. Enjoy christmas holiday! (je ta věta správně, žejo?)

Diskusní téma: Co se děje?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek