Měsíční nej září

11.10.2014 19:29

Na začátek pár objasnění. Dřív jsem každý měsíc přidávala příspěvky s názvem Přečteno za ... V podstatě šlo o souhrn všech knih, které jsem za daný měsíc přelouskala. Jenže teď těmto článku definitivně odzvonilo a místo nich nastupuje Měsíčně nej. Jistě má většina z vás potuchy, o co tu jde. S články s názvem Měsíční nej jste se mohli setkat i na jiných blozích. Když jsem tak přemýšlela jak vylepšit dosavadní články na toto téma, jako vhodný název mě napadlo právě měsíční nej. Pak jsem se zarazila a uvědomila jsem si, že jsem se s takovým názvem již setkala. Když dám příklady tak třeba Rodaw (ale ta točí videa) nebo NikaRoovy. Takže tento projekt vlastně není můj Je to je taková moje upravená verze Měsíčních nej z jiných blogů.

To je jen tak na úvod, ostatně pokud tento text by jste nalezli na úvodní stránce Měsíční nej (tady). Spíš vám chci sdělit, že jsem již sepsala i měsíční nej za měsíc září. Již? Spíš bych řekla konečně. Ale i s malým zpožděním, které mi jistě prominete, se na vás článek s pěti knihami a s 12 kategoriemi těší. Více zde