Nepřítomnost 7.-10.7.

06.07.2014 22:28

Saluton! Takže vzhledem k tomu, že jsou prázdniny, i já vyrážím mimo domov a dosah wi-fi. To tedy znamená, že nebudu mít možnost se připojit na blog, přidávat články, psát kapitoly, prostě dělat cokoliv, co souvisí s mým jednoročním blogíkem.

Pokud jste četli článek Co v červenci?, možná jste se dostali i k seznamu plánovaných příspěvků a článků... A tak to zatím vypadá, že o proti plánování jsem dost pozadu. Jednoduše jsem přecenila své síly. Navíc nebylo tolik času, kolik jsem čekala. 

Kdybyste náhodou zabloudili na blog, tak můžete zabrouzdat do starších článků. Třeba v recenzi o Fenoménu není žádný komentář :(  Nebo v Přečteno za červen je jen 1 komentář.  A to samé platí u 2. kapitoly Jsme jen loutky. Taky jenom 1 komentář. Takže si můžete přečíst třeba tyhle moje typy.

Abych nezapomněla, včera můj blog slavil 1. blogové narozeniny! :D

Diskusní téma: Nepřítomnost 7.-10.7.

Nemesis "Neminka" Moriko 13.07.2014
Tak hezkou dovču :))

Lissa 08.07.2014
Přeju příjemnou dovolenou bez wi-fi =D.

Přidat nový příspěvek