Propagace knihy + pár informací navrch

12.10.2014 14:42

Zachraňte se, kdo můžeš. Další (určitě nudný) článek plný informací, které stejně nepotřebuju. I tak to můžete brát. Ale tento článek je speciální, hlavně kvůli knize, kterou v ní propaguji. Žádost o její zviditelnění mi přišla na e - mail a já se (s malým zpožděním) dostala k tomu, abych se k propagaci knihy dostala. Když mám blog, tak to není problém. Mám sice hodně špatný pocit z toho, že tenhle e - mail už mi jednou přišel a já ho ignorovala, ale snad to napraví tento článek. A o jakou knihu se vůbec jedná? To se dozvíte právě tady.

A teď ta druhá část infočlánku. Došla jsem k názoru, že by vás dva více méně informační články hned po sobě zřejmě odrovnaly, proto jsem se pustila do odvážného pokusu zmáčknou propagaci a hromadu informací o blogu do jednoho jediného článku. Možná proto je tak dlouhý. Nicméně si myslím, že ty informace vám jistě přijdou vhod. Naleznete je na stejné webové adrese (tady)