Nepřítomnost 13 - 20.7.

12.07.2014 21:15

Saluton! Tak je to tu! Odjíždím na tábor, kde budu pomáhat s organizací, tedy jinak řečeno bude dělat vedoucí. Jsem zvědavá a těším, ale zároveň se trochu obávám, protože je to moje premiéra. Tak se s dětmi třeba nezabijeme navzájem :D Jsem si jistá, že wi - fi tam bude, jenže můj praštěnej mobil není schopnej tak herkulovského výkonu jako se připojit na internet :D

Pokud se týká toho, kam zabrouzdat na můj blog v mé nepřítomnosti, kdybyste se tu náhodou nudili, tak tady máte pár typů: povídka Podzemí - tahle moje povídka vyhrála v jedné literární soutěži za Hradecký a Pardubický kraj, nebo se samozřejmě se podívejte na moji novou recenzi Šampion, nebo jestli chcete trochu romantiky, můžete si přečíst zpracování jednoho zajímavého úkolu - Dopis z lásky. Nebo jestli si chcete přešíst deníkový zápis, ve kterém líčím, že jsem veselá a pozitivní (což je výkon), tak se podívejte na Pulzují.

Tak se tu mějte! A děkuji za návštěvy

Diskusní téma: Nepřítomnost 13 - 20.7.

Názor

Eliza 14.07.2014
Snad ti to na táboře vyjde a dorazíš domů ve zdraví :D
Určitě se kouknu na povídku Podzemí ;)

:D

NikaRoovy 13.07.2014
No vidíš, já zrovna zase přijela. :D Užij si to tam. :)

Nemesis "Neminka" Moriko 13.07.2014
Tak si to tam užij :-) Já z tábora zrovna přijela, ale neumím si představit, že bych dělala vedoucí..:D

Přidat nový příspěvek