Nepřítomnost 27.7. - 6.8.

26.07.2014 22:19

Saluton! Kdybych se sem už zítra nedostala, což je dost možné, tak vám oznamuji už teď, že tu hodně dlouho nebudu, jelikož jsem na táboře. Vlastně ani nevím, jestli se tu něco objeví i po mém návratu (snad mě tam ty kadibudky nezabijou :D), protože teď jsem třeba byla celý týden a zmohla jsem se napsat je článek o kontrole affs a pak jsem dneska usmolila recenzi na Ten, kdo stojí v koutě. A to bylo prostě všechno, co jsem dokázala za celý týden lenošení. Je pravda, že jsem měla docela co dělat, aby stíhala odepisovat na všechny ty zaláskované vzkazy i na vzkazíky od kamarádek, které jsem zas viděla po roce, ale ani to mě moc neomlouvá, že jsem se uplně vykašlala na blog. Snad mě omluvíte. Pořád je tu třeba dost jednorázových povídek, co nejsou okomentované.

No... konec kecání, prostě tu příští týden a i kus toho dalšího nebudu, pak jsem doma na tři dny a zas frčím pryč, ale to vám oznámím až časem. Tak se tu všichni beze mě mějte. Pa